Petak, 02. decembar 2011. u 11:01

LDP: U susret samodoprinosu

Iako se na javnoj raspravi održanoj 10. septembra mogla čuti najava kampanje za usvajanje novog samodoprinosa, svedoci smo da osim ove rasprave nije bilo nikakvih aktivnosti koje bi promovisale kod građana glasanje za samodoprinos. Da li se radi o lenjosti političkih partija ili pak o tome da pred predstojeće izbore nije baš pametno promovisati još jedno „samooporezivanje“ pokušali smo da saznamo kod nekih predstavnika lokalnih odbora političkih partija...
 
tvojglas.rs: Da li vaša stranka podržava uvođenje novog samodoprinosa za teritoriju gradske mesne zajednice Majdanpek? Ako je odgovor da zašto onda vaša partija nije sprovodila neku kampanju kako bi motivisali birače da izađu na referendum?
 
Aleksandar Ljuboja: Stav OO LDP Majdanpek je da je samodoprinos neophodan građanima Majdanpeka, međutim pod okolnostima kada nije raspisan zbor građana koji smo mi tražili i insistirali na tome, barem dva ili tri zbora građana, u ovom momentu LDP građanima savetuje da svako izađe po sopstvenom nahođenju i da sam odluči da li će glasati ili ne. Znači, mi ne možemo građane da pozovemo da izađu i da glasaju za samodoprinos zato što određeni preduslovi nisu ispunjeni.
 
tvojglas.rs: Da li je to razlog zašto niste imali neku kampanju kako biste motivisali birače?
 
Aleksandar Ljuboja: Upravo tako. Prvo je bio plan da se budu održane bar dve ili tri sednice zbora građana na kojima bismo pričali o problemima koji su ranije postojali, međutim pošto taj naš zahtev nije bio prihvaćen mi smo odlučili da u toj kampanji i ne učestvujemo.
 
tvojglas.rs: Kako ocenjujete mogućnost da se na predstojeći referendum izađe 50 % upisanih birača? Primera radi na ovogodišnjim izborima za Savet GMZ Majdanpek  i pored kampanje svih stranaka izašlo je manje od 40% birača...
 
Aleksandar Ljuboja: Lično mislim da je to nemoguće i da samodoprinos neće uspeti. To na kraju krajeva jeste veliki problem jer većina opština i mesnih zajednica u Srbiji ima taj mesni samodoprinos, on je neophodan ali kažem, sticajem okolnosti aktivnostima prethodne vlasti odnosno većine u mesnoj zajednici, poverenje građana je izgubljeno i mislim da neće biti moguće dostići tih 50%, veoma teško...
 
tvojglas.rs: Da li je po vama u skladu sa Zakonom da samodoprinos traje 3 dana?
 
Aleksandar Ljuboja: Po meni, to nije neki veliki problem. Mesna zajednica je želela da da mogućnost građanima koji recimo putuju preko vikenda i nisu u mogućnosti da glasaju da imaju ponedeljak. S druge strane, ljudi koji rade preko nedelje imaju mogućnost da glasaju u subotu i nedelju. Kažem meni lično to nije problem, problem je malo što praktično nije postojala kampanja za mesni samodoprinos ne samo ispred LDP-a već i druge stranke nisu radile nikakvu kampanju za taj samodoprinos.
 
tvojglas.rs: Ko će čuvati kutije sa glasovima noću?
 
Aleksandar Ljuboja: LDP će imati posmatrače na izborima i imamo člana izborne komisije tako da ćemo m i s a naše strane da pokrijemo ta biračka mesta. Trebalo bi da sve bude u redu, e sad šta će se desiti tokom noći to stvarno ne znamo. Ja se nadam da nece biti takvih stvari.
 
 
tvojglas.rs: Da li vam je poznato Mišljenje Ministarstva finansija kojim se ukazuje da je davanje sredstava iz samodoprinosa za plate zaposlenih u Mesnim zajednicama nezakonito? Ovaj samodoprinos predviđa upravo ovakvu mogućnost, smatrate li to kao potencijalnu opasnost za njegovo poništenje i svih onih posledica koje bi to pratile kao što su ponovno vraćanje novca građanima i sl.
 
Aleksandar Ljuboja: Sa tim nisam upoznat i ne bih mogao ništa da kažem. U svakom slučaju, novac od samodoprinosa je neophodan za razvojne projekte, a sad koliko to utiče na davanje plata, prosto da bi mesna zajednica bila efikasna ona mora da ima zaposlene.
 
tvojglas.rs: Da li je to moguće rešiti na neki drugi način?
 
Aleksandar Ljuboja: Mislim da bi to moglo da se reši na taj način što bi opština plaćala zaposlene u mesnoj zajednici. To bi nekako bilo najbolje rešenje. Prosto postoji opštinski budžet, ne vidim što bi bio problem da par radnika dobije platu iz opštinskog budžeta, a sam samodoprinos, ako bude izglasan da bude korišćen za razvojne projekte.
 

 
Podeli na Facebooku  Podeli na Twitteru
02.12.2011. 15:15:14
Lokalpatrita
Pozivam ljude da glasaju za mesni samodoprinost zbog skijalista Rajkovo u Majdanpeku.
02.12.2011. 20:17:42
BRAVO
@Lokalpatrita.Uz svo postovanje prema vama mislim da je preko potrebno ovom gradu BIOSKOP a ne neka sezonska investicija zarad licnih zelja.
03.12.2011. 00:29:15
Bufan
@Lokalpatrita
Pa zar to nije reseno proslim samodoprinosom?
Jos uvek mi novac od proslog nije vracan,a vec traze za sledeci.Uostalom zasto RTB ne bi dao novac bar za skijalista,kada je toliko stvari uradjeno u Boru (zooloski vrt,botanicka basta,skijaliste,kruzni tokovi,fasade..) a zna se gde je najveci izvor sirovina
03.12.2011. 10:53:02
gradjanin Majdanpeka
,,Prvo je bio plan da se budu održane bar dve ili tri sednice zbora građana na kojima bismo pričali o problemima,, Na javnoj raspravi koja je bila odrzana predstavnici LDP a NISU NI PRISUTVOVALI, a oni su ,,trazili i insistrirali,, samo su jaki na recvima a nista ne rade
03.12.2011. 11:41:54
@bufan
Gradjani Majdanpeka ce sami odluciti, a slazem se sa tobom da rtb mora da stane iza grada i svih projekata! Ali to je pitanje oko koga mora cela opstina da se slozi!
03.12.2011. 11:54:18
Pacijent
Da li to novi LDP-ovac misli da opstina treba da placa zaposlene i u drugim mesnim zajednicama ili samo u tzv gradu Majdanpeku?
03.12.2011. 19:07:51
supermario
Za bufana.........

Sedište RTB je u Boru. TAČKA. To što su pre 40,30... godina direktori preduzeća poput rudnika i ostalih davali za kojekakve izgradnje to nije bio tada problem jer su svi iz ovog kraja išli na more u Hrvatsku i rekreirali se u Lepencu, a o vikendicama da i ne pričam. Danas to niko neće da radi i ako radi, daje ono što ne treba tom kraju(kao što je Beograd poklonio stare autobuse-krševe Kragujevcu, Šapcu, Novom Sadu, Valjevu, Kruševcu, Nišu............
03.12.2011. 21:45:21
@supermario
Ne treba tu stavljati tacku, vec zapetu, pa nastaviti pricu. SC 6.avg u cijem sastavu je skijaliste je registrovano kao d.o.o., ciji su osnivaci rbm(rtb) i gmz majdanpek.Dakle, iz tog razloga rtb i gmz moraju da pomognu pricu oko ovog sportskog centra. Ako mogu u boru sve da pomazu mogu i ovde. Ako nece, neka kazu! Neka privatizuju ili neka postave sposobne ljude,menadzere. Necemo da nam bazen radi mesec dana u godini i necemo da se prica o neskijanju ponavlja iz godine u godinu. Ne slazem se pozivom lokalpatriote,jer to sto je naveo nije jedini problem gradjana opstine.To je samo jedan od problema. Mozda je bolje da samodoprinos ne prodje,jer ce na taj nacin postovani predsednik morati novac iz zajednicke kase da ulaze i u majdanpek. Mi smo jedinstven slucaj da se srediste opstine ne uredjuje, a periferija da. Nisam za razlike,podrzavam ravnomerna ulaganja, ali ocito je da nam je grad u haosu.
03.12.2011. 21:49:30
Mpek u srcu
Treba podrzati samodoprinos. 50% izlaznosti je veliki uslov,jer biracki spiskovi nisu uredjeni a verujem i da je trenutno u gradu svega 4-4,5 hiljada ljudi...
03.12.2011. 22:02:47
@bravo
Majdanpeku je potrebno i jedno i drugo. Nije to sezonska investicija. I nisu to licne zelje. To je potencijal grada Majdanpeka koji nije iskoriscen i koji moze doneti direktnu i indirektnu dobit... Ulaganja su smesna naspram dobiti, a takodje,to ne mora da ima sezonski karakter,jer ruta do tamo moze da bude setaliste, takodje i downhillbiking, tracking ture, pripreme sportista na ski centru itd. Visina od 500-700 metara je idealna za pripreme sportista, a Majdanpek to ima! I cist vazduh i nadmorsku visinu! Potrebni su samo ljudi! Vratiti veru u grad, i animirati nase klince koji vrede. Kazem ti,bukvalno,mozemo cudo da napravimo!
04.12.2011. 00:33:43
Za novinara. Pa sta ako je sediste RTB-a u Boru??
04.12.2011. 01:01:49
Bojkot
Sta ce ti skijaliste kad nema snega...
04.12.2011. 10:58:44
Lokalpatriota
@bojkot osnezavanje.postoje uslovi
04.12.2011. 14:16:42
paja
pustite te izgovore za skijaliste jer ta prica oko skijalista nije nova.Kada je bilo pitanja kada ce da se sredi onda su svi zatvarali vrata i govorili kako ne mogu da pomognu jer se pita rudnik,a sada kada su napravili gresku sad ucenjuju oko skijalista.Bice na kraju ako se ne usvoji samodoprinos da nema nista od skijalista.
04.12.2011. 15:19:29
Tesko nama s njima...
ovi iz LDP su licemeri,podrzavaju uvodjenje samodoprinosa,a kao nisu nesto zadovoljni time.Neznaju ni sami ustvari sta hoce.Na izborima za MZ glasao sam za Ljuboju,ali tek sad vidim da sam pogresio.Isti je kao ovi iz DS i G17 a zna se da je Potparin ucenik.
04.12.2011. 21:56:36
Optimista
Doktore razocarao si me,nismo glasali za tebe da nemas stav vec da nas zastupas i stitis od lose vlasti.Vi niste nikakva alternativa vec samo produzena ruka DS-a!
04.12.2011. 21:58:06
deki
MZ su upropastile partije sto je steta za grad
05.12.2011. 21:49:24
Фајн
Преокрет у глави а не на политичкој сцени.
06.12.2011. 22:45:42
Zoki Lepenac
Ja podrzavam Ljubojin stav... Trazili su zbor gradjana, nije odrzan, i covek nije zeleo da podrzi samodoprinos... To je jasno, covek sa ispravnim stavom... Ne podrzavam LDP, ali je Ljuboja apsolutno u pravu !!!
06.12.2011. 22:50:36
Ljuboja
Ja sam jasno rekao da ne podrzavam samodoprinos, i rekao da LDP ne ucestvuje u kampanji... A da li ce neko izaci, ili ne... To zavisi od coveka do coveka... Svako mora doneti tu odluku... Veliki pozdrav za sve, i siguran sam da dolaze bolji dani za Majdanpek, licnim vezama cu se boriti za nas Majdanpek, Milanovac, Rudnu Glavu, Vlaole, Jasikovo, i sva druga mesta u Opstini... Prvo osposobljavamo Ski centar, a zatim resavamo i druge probleme... Potrebni ste VI gradjani naseg Majdanpeka, a stranke ko stranke, ostavimo po strani...
06.12.2011. 23:00:21
Ex rukometas
Naravno da su bili potrebni zborovi! I na njima je trebalo da se razgovara o svim problemima i o prioritetima!
06.12.2011. 23:02:35
Ne na referendumu!
Za ovakvo haoticno stanje u opstini je kriv niko drugi do predsednik opstine. Ostavka!
07.12.2011. 15:52:44
radnik
vama su bili potrebni zborovi da bi:promovisali vasu partiju ane da resavate probleme gradjana.
08.12.2011. 08:24:52
Bankrot@radnik
To je suština...
08.12.2011. 08:29:39
Bankrot@Ljuboja
Kako mislite da kao partija koja nije ni u skupštini uradite ovo što obećavaš: "Prvo osposobljavamo Ski centar, a zatim resavamo i druge probleme"?
Ti si jedan od retkih mladih ljudi koji bi stvarno mogli da doprinesu poboljšanju stanja u ovoj napaćenoj opštini ali kako da ostavimo stranke po strani kada si ti prvi u stranci?Ostali su po drugim strankama i nevladinim organizacijama.Kako da sve mlade kvalitetne ljude iz opštine ujedinimo i pružimo im priliku da rade na poboljšanju uslova za život,sprečavanju odlaska ljudi i poboljšanju samog imidža grada?
08.12.2011. 12:52:19
seljakveseljak
Pa eto vidite da je LDP počeo kampanju za lokalne izbore, obećanja u vezi Ski Centra i tako to.........hehehehe. Doktore, Miće više nema, biće više posla, mani se politike........
08.12.2011. 14:01:50
opstinar
Kako to vi pokrecete ski centar kad opstina vec radi na tome
08.12.2011. 14:03:40
opstinar
za seljak veseljak

Pa poceli su kampanju i ubacili se upricu koja je vec pri kraju
08.12.2011. 16:39:58
Ljuboja
LDP je opoziciona, vanparlamentarna partija u Majdanpeku, i najveci kriticar vlasti... Ali, zahvaljujuci licnim vezama pokusavam da pomognem u resavanju problema u Majdanpeku, npr. sa Milojkom Panticem i ljudima iz Skijalista Srbije... I, to bez ikakvih poena za Ldp, ili slicne patetike... MORAMO svi zajedno da radimo, i drago mi je zaista sto imam sa kime da saradjujem... Prvo kao Ljuboja, ali kasnije i kao deo tima LDP Majdanpek na cijem sam celu... Rodjen sam ovde, moja majka, deda, pradeda, cukundeda, a Boga mi i deca ce mi se ovde roditi... Zato, Majdanpecai, moramo napred !!!
08.12.2011. 16:42:56
Iz koje ste i vi price.
zbor gradjana je bio
http://www.tvojglas.rs/news/javna-rasprava-o-uvodenju-novog-samodoprinosa
gde ste bili svi vi sto samo pisete komentare
i vi iz ldp-a
insistirate na necemu sto niste prisustvovali
drugi put budite u prici
a ne da pricate sa strane
08.12.2011. 17:05:09
@ljuboja
Mlad si, vredis vise od svih majdanpeckih politickih aktera, ali nemoj da igras prljavo. Razmisljao sam da dam tebi glas, jer zaista boljeg kandidata nema,ovaj nas unisti.Zbog toga te prijateljski savetujem da ne radis isto sto i oni, ne igraj na taj nacin,radi na duze staze
08.12.2011. 18:24:27
Mirko Trivunac
@ Luboja

Koje licne veze,pa vaš opštinski odbor izuzev tebe nema obrazovanje niti iskustva da se bori za neke ciljeve, ništa nisu bolje ni druge partije ali iskreno mislim da ti komentar nije na mestu. Ne vređam te niti omalovažavam,ali ne delujete mi kao neko ko je spreman i ima m@@@ da stane na put ovim banditima.
08.12.2011. 18:25:44
Tesko nama s njima...
LDP je produzena ruka DS,potekli su iz istog izvora.Hoce zajedno da prevare narod da bi zajedno vladali.Jos im samo fali Natasa Kandic i Nenad Canak da bi ekipa bila kompletna.Ali prevarili su se!
08.12.2011. 18:29:13
Tesko nama s njima...
Vidim doktore da ste podrzali uvodjenje samodoprinosa u MZ.Odlicno ste to uradili...OPERACIJA USPELA,PACIJENT UMRO !
08.12.2011. 21:06:22
Ljuboja
Posto vidim da ste upuceni... Javili su nam vece pre "zbora" koji je bio zakazan u petak u 10h ujutro !!! Ne bih komentarisao... Imacemo mi tribine, koje su otvorene za sve... BITAN JE MAJDANPEK !!!
08.12.2011. 21:23:07
OO SRS D. MIlanovac
Neka neko iz LDP objasni razliku između DS i LDP? Pa oni su d juče bili zajedno a sad preleću s jedne na drugu stranu već kako vetar duva a koliko juče uz đinđića su bii svi zajedno. To što su i tadić i čeda želeli da preuzmu stranku posle đinđića ne znači da su promenili mišljenje i stav, samo se malkice foliraju. Pojedinci u LDP su zalutali u politiku što im uopšte nije trebalo.
08.12.2011. 22:10:31
mali
Pa to je. Politika prvo se kandiduje za savet mz .nalsli na problem I sada je protiv mesnog samodopriinosa
08.12.2011. 22:28:47
seljakveseljak
Pa nova ekipa je sastavljena pre raspisivanja novog samodoprinosa. Po nekoj logici promocija ili bolje reći ZAGOVARANJE novog samodoprinosa je posao svakog ko je deo ekipe iz MZ............IZGEDA DA SU POTREBNI NOVI IZBORI JER OVAJ SASTAV NE RADI NIŠTA A POŠTO NEĆE BITI PARA OD SAMODOPRINOSA NEĆE NIŠTA NI RADITI.........
08.12.2011. 22:29:44
ludi milojko
A ti bezimeni gukni koji si.........
09.12.2011. 15:09:28
Ljuboja
Ja sam u novom timu, svi mladi, nekompromitovani, rodjeni u Majdanpeku, cenjeni u drustvu intelektualci... Prof. Isidor Igic, prof. Aleksandar Mitov, Dr Ivana Vukic, Dr Slavce Todorov, Dr Slavica Krstic, Dr Branislava Todorovic, Dr Zika Todorovic, Log. Snezana Todorovic, dip.Ing Bojan Ristic, , dip. ing Milorad Ljuboja, i jos mnogo njih... Ali svi gradjani su tim... Nebitno kakvog obrazovanja, statusa, vere, nacije, MI SMO MAJDANPECANI !!! MAJDANPEK MOZE BOLJE... I MOLIM VAS, NEMOJTE NAS UPOREDJIVATI SA DS !!! Ostavite politikanstvo, ja jesam u LDP, ali svi zajedno moramo raditi, Majdanpek ima kvalitetne ljude... Znate ko sam, kakav sam, i to mi nece nikada dopustiti da VAS izneverim... TO RADIMO ZBOG NASE DECE !!! Ko to zeli da napada i ospori, neka ga, a ja sam otvoren za svu saradnju... Uvek sam radio posteno... I to me cesto kostalo... Ali, takav sam, i MAJDANPEK CE ICI NAPRED !!!
09.12.2011. 18:11:07
@LM
Sto tebi da guknem nisam tebi poslo
09.12.2011. 19:02:41
Milica Zvezda
Ljuboja postupa na pravi nacin, u datoj situaciji jedino ispravno... Drago mi je da postoje i takvi ljudi u Majdanpeku... Mladi, pametni, entuyijasti.
09.12.2011. 19:17:01
Za bolje sutra
Podrzavam Dr Ljuboju u svemu sto radi,jer sam ubedjen da radi za dobrobit opstine Majdanpek,ali covek ne moze sam da se izbori protiv trenutne vlasti koja ce bude li dobila naredne izbore totalno ugasiti svetlo u gradu i zato predlazem da pomognemo svi zajedno koliko mozemo i iskoristimo sav potencijal koji grad pruza umesto sto pricamo u prazno raznoraznim komentarima ovde. Manje price,vise rada,podrzimo Ljuboju,stranka u kojoj je nije toliko bitna,koliko on sam.
09.12.2011. 23:53:27
Lokalpatriota
Sto se tice skijalista samo su ljudi iz ski kluba odgovorni za pokretanje inicijative u vezi Skijalista "Rajkovo". Nas nekoliko guramo celu pricu od januara 2010. godine kada je odrzana skupstina skijaskog kluba. U aprilu 2010. godine je osnovan klub. U septembru 2010. smo aktivno krenuli da se borimo za skijaliste. Do decembra 2010. godine smo uvideli kojim pravcem da krenemo. Tezak je pocetak dok ne vidis sta i kako, kome da se obratis, ko je otvoren za saradnju a ko ne. U martu smo krenuli da radimo na Javnim Radovima u vezi ciscenja ski staza. Staze su ociscenje do kraja avgusta. Sacekali smo i rebalans budzeta i sada opstina trenutno zavrsava posao oko tendera za remont ski lifta. Celu pricu gura ne vise od 6 ljudi iz ski kluba, koji su potpuno apoliticno usli u celu stvar isticuci skijaliste kao opsti insteres. Od politicara se niko nije ukljucio u nasu pricu. Sramotno je to da se sada neko kiti tudjim perjem kada nismo ni od jedne politicke opcije dobili cak ni prostim saopstenjem za javnost da nas podrzavaju. Sve smo morali sami da odradimo, da jurimo, da trosimo sopstvena sredstva, zivce, vreme. Nadamo se da cemo uspeti da ostvarimo svoj cilj i tako damo primer svim politicarima kako se bori za ovaj grad. Pozdrav od iskrenog skijasa i gradjanina Majdanpeka
10.12.2011. 10:57:36
Majdanpek u srcu
@Ljuboja

Koje crne veze ti imas? Sta ce ti Milojko Pantic pomoci? Ti si lekar i drzi se struke, ne dozvoli da tvojom glavom upravljaju zubari, pijacari, instruktori, logopedi i ostali demagozi! Drga stvar je sto na tim zborovima dolazi samo clanstvo i porodica, nikog u Majdanpeku to ne interesuje.
Narodu treba hleba i igara!
10.12.2011. 13:23:26
Ljuboja
Kao sto rekoh... Novi tim za Majdanpek... Prof. Isidor Igic, Prof. Aleksandar Mitov, Dr Ivana Vukic, Dr Branka Todorovic, Dr Slavica Krstic, Dejan Stefanovic, Dr Slavca Todorov, dipl. ing. Milorad Ljuboja, dip.ing. Bojan Ristic, Ivan Cepenjor, log. Snezana Todorovic, Dr Zika Todorovic, Dr Aleksandar Ljuboja, trener Zivko Brzakovic, med.teh. Tamara Lombauer... Da ne nabrajam vise, ima nas sve vise u timu koji moraju ciniti svi Majdanpecani... Majdanpek se budi!
10.12.2011. 17:07:10
Mirko Trivunac
@ Ljuboja

Jer si ti ozbiljan?

Znaš ti da od ovih kojih si sve napomenuo koliko ima iskrene namere u bavljenju politikom???Ja sam vrlo blizak tebi i politici koju forsira LDP,ali brate ne brukaj se sa ovim oko sebe ( svaka čast pojedincima )
10.12.2011. 17:13:06
@Ljuboja
Bez ljutnje, ali sta znaci ''prof.'' ispred prva dva imena? To je titula koja se pise ispred imena samo kada se radi o profesorima univerziteta, a ne nastavnicima u srednjoj skoli. Isidor mozda ima takav naziv zanimanja, ali se to onda pise iza imena. Mitov je verovatno dipl.ing.masinstva.
10.12.2011. 19:45:23
OO SRS D. Milanovac
@ljuboja
kako vidim samo zvuci od imena a koliko je tu stvarnog interesa prema građanima opštine ni sam ne znaš. Pošto kako vidim neki do juče članovi "građanskog saveza" (mislim da se tako zvala partija) kasnije DS-a a sad su znači u LDP , eto lepo je saznati. Još jedna potvrda da su u pitanju preletači i da se ništa ne menja. Dakle onda ne čudi narodna opaska da su uvek isti u vlasti. Ako bi kojim slučajem na sledećim lokalnim izborima opštine značajan rezultat osvojio LDP , ponovo bi isti bili na vlasti koji su bili dok su bili uz GSS i DS, samo sada u novom dresu.
10.12.2011. 20:29:08
Majdanpek u srcu
Posto su mi neka imena poznata, smem da potpisem: OD TOGA NEMA NISTA!
10.12.2011. 23:06:14
@Tesko nama sa njima
"a zna se da je Potparin ucenik."?
Jel ima neko mladji od 40 god, a da nije Potparin učenik?
11.12.2011. 00:20:31
bufan
ljuboja tako si prico i za spo,moras da budes dosledasn,ili te uhvatio sindrom onog nesrecnog vuka brankovica to jest draskovica,mada vidim da te on kopira pa se pridruzuje vasoj ideologiji

11.12.2011. 03:02:10
@ lokalpatriota
Junacino, bavi se svojim dvoristem i ne unosi svoju negativnu energiju medju entuzijaste koji hoce nesto da promene u ovom us...nom gradu. Tacno je da je deo ljudi najvise odradio,ali to nije razlog da se stane
11.12.2011. 09:45:29
Preokret
Dragi moj lekaru,
prvo se upoznaj sa svojim timom. Gde se nalaze deca dr Slavice Krstic, gde unuci i deca dr Todorovica i td. Mi nismo gradjani Majdaneka, vec gradjani opstine Majdanpek. Prijateljski savet: to sto si upoznao licno Cedu, veruj mi da nista ne znaci. Mnogi su upoznavali licno ove koji su na vlasti ili su u opoziciji pa im to nije nista dobro donelo (a ni nama). Jedno pitanje: kakav stav je LDP-a po pitanju opstine Donji Milanovac? (nadam se da bar malo poznajete istoriju, a ono bar pogledajte popis do 1965. i od 1965. ) Da li znate kakav je trend opadanja broja stanovnika podrucja bivse opstine Donji Milanovac od gubljenja statusa pa do sada, a ne od 1991.g. kao sto je slucaj sa ostalim mestima u Srbiji? Da li vam je poznato da u EU upravo postoje male funkcionalne opstine, a ne vestacke, neprirodne i td?
11.12.2011. 11:51:27
Ski lift
Ljuboja, jel' moze LDP da ode do direktora SC 6. avgust gore i da ga pita da li radi nesto u vezi skijalista. Obicno nista ne radi i @#$% skijase kada padne sneg trazeci neke nebulozne izgovore. Ajde pritisnite ga malo. PItajte ga sta je uradio za ski lift ove godine, da li je izveo svoje radnike gore da srede bar one rasturene kontejnere. Treba krenuti sa radom od konkretnih stvari a ne samo da se prica. Pozdrav
11.12.2011. 17:22:02
Pera Djakovic
ukljucili se u pet do 12!Pred izbore i kad je skoro gotov posao.Gde su bili ranije?Jel su mozda nudili veze i resenja???!!!Ajde da vidimo sta ce da urade u vezi Rajkova.Zivi bili pa videli.Pozdrav za lokalpatriotu
11.12.2011. 20:08:08
Majdanpek u srcu
@Ljuboja

Posle tvog spiska, nametnula su mi se dva pitanja:
- ko ce da leci ljude u Majdanpeku ako ova lista prodje?
- ko je ovaj zadnji anonimus i cime ce ona doprineti boljitku zivota u mom Majdanpeku?

Jos nesto, otkud je tvoj otac nov kao i Ristic i Todorovicka!?
11.12.2011. 20:52:42
Ljuboja
Da, slazem se sa ispravkom u vezi prof. :-))) I, da Mitov je profesor u srednjoj skoli, sa obrazovanjem dipl.ing.masinstva... :-))) Imam iskrene i dobre namere, kao i ostali u timu... I nista nas nece pokolebati... Trzimo jedino podrsku gradjana Majdanpeka, ipak svi zivimo ovde... A sto se sposobnosti tice... Vreme ce pokazati!
12.12.2011. 01:46:38
Prljavi inspektor Blaza
@ Mpek u srcu Daj igara ne treba nam hleba.
12.12.2011. 10:40:56
Majdanpecanin@preokret!
Sto se nas tice, podrzavamo da dobijete opstinu! Sto pre! I ovako sav budzet zavrsava kod vas! Organizujte referendum i do vidjenja! Tj.trazite to od vaseg Popa,a ne da time od vas dobija glasove, a u stvari nista ne radi.
12.12.2011. 10:42:42
Majdanpecanin@ljuboja
Uvek govori o celoj opstini,ne samo o mpeku
12.12.2011. 17:48:31
Mirko Trivunac
Niste mi pustili komentar o Vuku?
12.12.2011. 21:48:59
Ljuboja
Mi smo organizovali sastanak sa zamenicom direktora Skijalista Srbije, na kojem je donesena odluka da Skijalista srede stazu, motorne sanke, tabac snega, i ostalu infrastukturu... Takodje je predvidjena i urgentna pomoc. Sastanku je prisustvovao i Maric i predsednik Ski kluba Majdanpek... Sa njima mozete razgovarati o detaljima, na meni je bilo da ugovorim sastanak, a ljudi koji se time bave vas mogu upoznati sa detaljima... Ja sam lekar, i time se bavim, i uvek cu se baviti... Kao i moje kolege... A da li taj posao radim dobro ili ne, to vi najbolje znate, ne bih pricao o tome... Iako sam clan LDP saradjivacu sa svima koji zele dobro ovome gradu...
12.12.2011. 21:57:22
Ljuboja
Donji Milanovac mora odluciti sam sta ce u buducnosti, nametnuta resenja su neprihvatljiva... No, postoji Opstinski odbor LDP Donji Milanovac, i u saradnji sa svim gradjanima D. Milanovca nacicemo najbolje resenje za sve... Veliki pozdrav za DM, i da OGROMAN problem je odliv stanovnistva, OGROMAN! Buduca vlast to mora resiti... Radio sam u DM, i drago mi je mesto, upoznao sam dosta Milanovcana :-))) A i vi mene :-)))
13.12.2011. 09:10:26
Adiminstrator@Mirko Trivunac
Vas komentar nije povezan sa temom.
13.12.2011. 17:00:49
OO SRS D. Milanovac
Koliko čujem ne postoji više opštinski odbor LDP u Milanovcu već samo MO i da je OO rasformiran zbog, kako čujem, "viših interesa" stranke, Naime pravi se mesto za dojučerašnje članove DS-a koji su preleteli u LDP a imaju trenutne pozicije u vlasti. Ovo je najočigledniji vid manipulacija i trgovine.
Ako narod očekuje da će LDP biti drugačiji od dosadašnjih onda se grdno vara jer su to jedni te isti ljudi. Već sad je u savetu MZ Donji Milanovac od 11 članova najmanje polovina prešlo u LDP iz DS-a , pa gde bi onda tu bila promena????
LDP je produžena ruka DS-a i rezervna varijanta, a za narod to znači dalja propast i sunovrat. @#$%
13.12.2011. 18:33:12
@SRS
Koja je Vasa lista? Ko su ljudi iza Vas? Kome bi dali glas ako glasamo za ljude iz senke SRS-a? Ko ce Vas sada voditi kada ne prelazite nigde cenzus? Da li ce i dalje nosilac liste biti gospodin Seselj? Da li je po Vama normalno da se prema dojucerasnjim partijskim kolegama, koji su sada u sns, clanovi radikala obracaju tako kako se obracaju?
13.12.2011. 19:05:19
Mirko Trivunac
@ SRS

Ugašen je zato,što je jedan član iz D.M imao lepljive prste a i uništio ih je na prošlim izborima jer je propagadni materijal bacao u kantu za djubre umesto u sandučiće....
14.12.2011. 18:53:54
Ljuboja
LDP Majdanpek je poslednjih meseci privukla veliki broj clanova... Mnogi su do juce bili apoliticni, ali ljudi od imena i biografije... Neki su bili clanovi drugih politickih opcija! Ali cinjenica da 23 pristupnica nije prihvaceno na odboru LDP govori o selekciji pri uclanjivanju... A mnogi zele PREOKRET...
Ako ni sada ne preokrenemo, možda više neće biti prilike. Važno je da zamesimo testo dobro za svaku mušteriju, a ne prema receptima diktature klase, nacije, rase, generacije ili bilo koje grupice na vlasti. Važno je da se pri preokretanju palačinka ne raspadne i ne ošteti. Važno je da nas pri tome vide i oni koji ne učestvuju u preokretu ili sumnjaju u njega.Važno je rezultat bude jasan, javna i opšta korist očigledna, a čišćenje institucija i preispitivanje poslovanja da bude pravično, poništavanje privilegija dosledno, nepristrasno i precizno. Nije takvo preokretanje ni lako ni jednostavno.
Ipak, mi to svakako možemo, jer nije to baš tako složeno kako su bivši i sadašnji nosioci vlasti skloni da nas uveravaju. Svima ovde danas to nije samo potrebno, nego je neophodno. Šta čekamo onda?
Čekamo da bude ispunjen ključni preduslov: odgovarajuća volja naših sugrađana. Ako takva podrška postoji ili može da bude dobijena, barem od nekih tridesetak procenata našeg stanovništva, može nešto da se napravi, snaći ćemo se. Ako ne – ništa od tog posla. Izašao bi na zlo.

Stvarno ne znam jesam li optimista. A Vi?
14.12.2011. 19:52:22
OO SRS D. Milanovac
@ (bezimeni),
prvo nauči da se potpišeš da bi znali ljudi ko ih proziva.
Mada nije tema, ali da odgovorim.
O kojoj listi pričamo? Ko je uopšte tražio čiji glas, kad dođe vreme i ako nađemo za nužno da se glupiramo na nameštenim i neregularnim izborima , kakvi su do sad bili, bičete obavešteni i lista će biti istaknuta. To da li prelazimo cenzus nema veze s tim ko će nas voditi, a nosilac liste za republički parlament normalno da će biti Vojislav Šešelj, jer mi poštujemo svog predsednika i čoveka koji se bori za interese Srba i Srbije u Hagu. Za razliku od recimo SPS-a, koji je svog (Miloševića) prodao i zaboravio.
A što se tiče dojučerašnjih članova SRS a sada SNS i tvog pitanja, pa kako bi trebalo da se obraćamo izdajnicima i prodanim dušama? Kako su se oduvek Srbi , i ne samo Srbi već i svi časni ljudi, obraćali izdajicama? Eto pretraži istoriju i dobićeš odgovor.
A ubuduće, ako te nešto u vezi sa SRS zanima, pitaj to na odgovarajućem mestu i potrudi se da ti pitanja budu malo smislenija, jer ovako kako si ih postavio su bez smisla i deluju kao ničim izazvana loša provokacija.
14.12.2011. 19:57:33
OO SRS D. Milanovac
@Mirko T.
Neće biti baš tako, što bi neko ugasio OO zbog greške ili kako god , jednog člana. To ne pije vodu, istina je malo drugačija, bar tako govore članovi LDP-a u Milanovcu. Dakle ne jedan član, nego svi članovi koji su od ranije članovi LDP-a, kažu da je to učinjeno da bi novi članovi, a koji su do skoro bili članovi DS-a, preuzeli sad rukovodstvo LDP-a u Milanovcu. Tako da se ne može reći da je u pitanju jedan član sa lepljivim prstima.
14.12.2011. 20:30:24
Ljuboja
Milojko Pantic o bazenu u Majdanpeku...

http://www.danas.rs/danasrs/kolumnisti/pijana_zemljo_otrezni_se.1074.html?news_id=230083&fb_source=message
14.12.2011. 23:08:27
zakon
Ljudi,voleli mi ili ne ove iz LDP-a ali jedino su nam oni ostali kao nada da mogu upaliti svetlo u ovom tunelu.Ovaj Ljubojin tim su zaista 80% mladi, visoko obrazovani,sve sami intelektualci,rodjeni Majdanpecani.Ovo je zaista trenutak da Majdanpek stane iza ove svoje intelektualne elite zarad bolje sutra,politiku i stranke ostavimo po strani sada.Za Majdanpek su sledeci izbori poslednji voz,pa zar ce mo opet dozvoliti da nam opstinu vode kojekakvi "opstinari".To ni Majdanpek vise ne moze da izdrzi.Pa Ljubojin tim ima vise diploma nego ovi opstinari kilograma.Majdanpecani iskoristimo tu pamet i to nase dece.
15.12.2011. 00:46:19
@Zakon
Kao neko ko poseduje diplomu reci cu svoje misljenje: oni mogu da imaju ceo tovar diploma - LDP kao stranka moj glas dobiti nece. Ceda Jovanovic je covek za koga Srbije van kruga dvojke nema, pa tako za njega nema ni ovog tima osim u cilju dobijanja svakog glasa do koga moze da dodje. Da se ta ista ekipa ljudi pojavi kao grupa gradjana, ne samo da bih ih podrzao nego bih mozda cak odlucio da im se prikljucim, ali ovo? Ovo je nista, skupljanje nponekog glasa za propalog Cedu, sumornu facu bez dana radnog staza koji ''teskom mukom'' zivi u iznajmljenoj vili na Dedinju'' i vozi ''pozajmljeni dzip''.
15.12.2011. 00:46:21
X
Sto se mene tice, moj glas ide ldp-u i timu ljudi oko Ljuboje. Ne zelim vise da gledam ove nesposobnjakovice i plasljivce koji samo grade i izvode sanaciju nekih nebitnih stvari zarad licnog interesa. Sama cinjenica da najveci broj nas komentarise ovde dovoljno govori. I cinjenica da je decko osvojio najveci broj glasova na izborima za savet gmz dovoljno govori. Samo vi nastavite da gurate neke stvari,a mi gradjani cemo reci svoje,uveravam vas. Samo napred, do PREOKRETA!
15.12.2011. 10:13:50
OO SRS D. Milanovac
@ljuboja
KAd pričaš o testu i palačinkama, pa vi ni to ne umete da napravite a vršili bi vlast. U prilog tome govori činjenica da ste gotovo svi vi bili jednog trenutka članovi DS-a a ovi novi su i do skoro bili (i još uvek su) učesnici u vlasti. KAd nisu i niste umeli kao DS u čemu je sad razlika i tvrdite da ćete moći a samo ste promenili dres?
Ja iskreno i realno baš u mlade ne verujem, jer nemaju ni iskustva ni pravog usmerenja, ni osećaja za vršenje vlasti. Za njih je to komadanje i otimanje o plen i njegova raspodela a briga o ljudima i društvu im nije ni na pameti a i tvrdim da nisu u stanju da donose ispravne političke odluke u interesu društva. TAko da ako se iko prevari i pomisli da će LDP biti drugačiji od DS-a samo zato što ima drugo ime, prevariće se u očekivanjima.
U tvojoj priči ima samo demagogije i ničeg više, ko ume da pročita između redova vidi da tu nema baš bukvalno ničega osim nevešto sklopljenih reči i nebulozne priče poput đinđićeve o sarmi, kad pola naroda jede kupus a pola meso.... u proseku jedu sarmu.
Šta i očekivati od demokratske omladine :))))
15.12.2011. 10:24:55
seljakveseljak
Aman, neću da mi bivši ovi ili oni, besposličari koji traže uhlebljenje u politici, zagovornici nožakanja, sada obuku crveno odelo i mašu ldp zastavicama, a ja da to gutam kao ćuran i da ih glasam...... Objavite biografije tih ljudi koji su danas u ldp-DETALJNE BIOGRAFIJE, pa ćete videti da ne lupetam, već da samo precizno iznosim činjenice......
15.12.2011. 12:44:06
OO SRS D. Milanovac
@zakon
Ti ih očigledno voliš, i to mnogo. Nahvalio si ih kao da si i ti jedan od njih, a nisi... hehehehe , moglo je to malo manje očigledno, ili je takva direktiva pala?
15.12.2011. 16:51:37
bezimeni
Svidja mi se nick, pa ću ga zadržati.

OO SRS D.Milanovac kaže:
"prvo nauči da se potpišeš da bi znali ljudi ko ih proziva".
Da li je OO SRS tvoje ime i prezime i ti si potpisan drugačije nego ja? Mora da OO SRS čini samo jedan čovek ;)
Kada drugima pričate šta da rade, učinite to isto i vi. Naučite da se potpišete pa da znaju ljudi kog prozivaju :)

Ne zameraj drugima ono što sami činite...
15.12.2011. 17:56:56
Mirko Trivunac
@ SRS

Ovo što sam ti napisao je proverena informacija,svojevremeno sam bio u LDP u i kada je pokrenuto sve u Majdanpeku i Milanovcu znam šta ti pišem. Dolazio je kordinator iz Negotina i pravio haos zato što su nestale pare koje su bile namenjene za propagadni materijal i rentiranje prostora,ma da te ne davim...Kada sam video skim imam posla sklonio sam se u stranu.
16.12.2011. 00:46:20
Majdanpecanin
@LJuboja (12.12.2011.) LJuboja Dusan Sesum, dipl. pravnik i doskorasnji predsednik LDP a u Milanovcu je za sve Vas CAR. Smeni ga je Gerovka i ceo OO LDP Donji Milanovac zato sto nije hteo da primi novopridosle clanove preletace iz DS Cetkovica, Zekovice, Morara... @#$%. Takve nam clanove VI LJuboja terate i kakve primate. Necu vise da budem clan demokratskih snaga sve ste upropastili. Jadna smo mi partija kada preko noci neko iz druge partije moze ni manje ni vise cak i osanivace LDP da smenjuje i da preko noci postane predsednik i jedan od glavnih uzdanica na predstojecim izborima. Milanovcani ovo znaju, zato nemoj da se dodvoravas jer ova SRAMOTA TEK TREBA DA IZADJE NA VIDELO.
16.12.2011. 09:04:17
opstinar
dok se LJubojin tim,mladi i nevin uhoda i provali sve fore opstinara,nece ostati nikog u Majdanpeku.Mislim da nije vreme proveravati nove, vec od ponudjenog zla izabrati manje zlo,a sve to jer nema vremena, a to je verovatno diploma doktora ,sto je lepo i treba da nastavi da bude dobar doktor stace mu politika,a i vi ostal;i sa tim diplomama sta vam politika treba budite profi u svom poslu i tako cete da pomognete i gradu i opstinarima i politicarima a i sami sebi sto vam je najbitnije i to je to resenje.
16.12.2011. 14:24:05
OO SRS D. Milanovac
@bezimeni
osim što ne umeš da se potpišeš ne umeš izgleda ni da čitaš. Niti sam pominjao ime ni prezime niti sam se tako potpisivao, samo sam naveo da treba da se potpišeš (bilo kako) kako bi znali ko je ko , jer takvih koji se ne potpisuju ima mnogo....
16.12.2011. 14:33:58
OO SRS D. Milanovac
@Majdanpečanin
Tako sam i ja čuo iz prve ruke. Izgleda da jeste istina ali takođe izgleda da istina ne sme da se kaže u redovima LDP-a.
Ta Gerovka je izgleda tata za LDP, a ovi mučenici igraju kako ona svira. Pa jel imaju oni svoj stav i mišljenje, postoji li demokratija i odlučivanje u LDP-u kad jedna osoba, i to iz Negotina, može da smeni i rasformira OO. Eto koliko vredi LDP, i sutra ako se neka inicijativa u interesu Majdanpeka pokrene od strane LDP u tom gradu, sve će morati na razmatranje kod Gerovke.
Pa šta ste onda vi u LDP Majdanpek, "topovsko meso" i "fizikalci" ili ozbiljna stranka?
Raspada se DS, ( i na republičkom nivou) preleću u LDP , sve je to pregrupisavanje a ljudi isti. I taj Čeda je bio DS pa podelio stranku a suština ista, sastav isti, dakle LDP i DS jedno te isto samo je razlika u dresovima. Od formiranja LDP-a , ta stranka podržava vladu i predsednika republike, sve zakone izglasavaju i ne vidim nikakvu raliku u politici te dve stranke. Ovako će ići dok se strasti malo ne stišaju u DS-u a onda će ponovo preletanje iz LDP-a nazad u DS.
16.12.2011. 14:46:31
seljakveseljak
Nisu oni ni mladi ni nevini, svi su se očešali o tu slaninu zvanu vlast, neki kroz nevladine organizacije koje su šurovale sa vlašću, a neki kroz Upravne Odbore Javnih preduzeća i ustanova. Zamašćeni su oni kao majstori u radionicama, ne do lakata, već do ramena.....
16.12.2011. 15:49:40
Administrator
Molimo vas da se držite teme.
16.12.2011. 19:24:44
Molim lepo
Mnogo buke oko ovog LDPa. Komentarisu se kao da su oni na vlasti. Izgleda da ti ljudi stvarno vrede i/ili ih se vec plase.
LDP je nastao iz DSa, kada su ljudi koji nisu podrzavali politiku DSa, zbog nemogucnosti da formiraju frakciju, formirali stranku LDP, i normalno je sto je radikalima to sve jedno te isto al demokrate znaju da naprave razliku. Ceda je podrzavao DS kada je dr.Zoran vodio stranku. Kada je dosao Boris on je zbog neslaganja sa politikom DSa, sa ostalim clanovima formirao LDP. Nije iz DSa presao u SPS pa u LDP. Nije bio produzena ruka vlasti i uvek je imao vise glasova na izborima nego sto je imao clanova. Ocigledno je da LDP ima sve vecu podrsku, i da se sve vise ljudi iz DSa okrece LDPu. Isti je slucaj i kod naprednjaka. Nezadovoljni radikali otisli su i odlaze kod naprednjaka, tesko je ocekivati da oni podrze DS ili SPS ili LDP. Naprednjaci su nastali na istom osnovu kao LDP, nezadovoljni radikali koji zele vlast, a ne samo da kritikuju vlast, prelaze u naprednjake. Ono sto je bitno jesu ljudi koji na lokalu slabo prepoznaju stranku a mnogo vise ljude koje te stranke istaknu. Po svemu sudeci DS, radikali i SPS za sada najslabije stoje a izdvajaju se naprednjaci i po svemu sudeci sada i LDP.
16.12.2011. 20:33:22
Ljuboja
Ne zelim vise odgovarati na ove prazne price... Moju aktivaciju u politickom zivotu je inicirao gospodin Peric, i upravo je on zasluzan za veliki uspeh LDP do sada, ali i u buducnosti... To da nas postavljaju sa strane, iz Negotina, sa Zapada, iz Brisela su prazne price i demagogija... Nismo mi mala deca da nam plasirate te price...
16.12.2011. 21:36:07
X@molim lepo
Ponovicu:sve zavisi od samih ljudi,ne od dresa. Sto se tice SNS-a,tu nema ideologije.Cas hoce u Uniju,cas nece.Na neka pitanja ne daju odgovore. Sto se tice LDP-a,to je politika pokojnog premijera. Zao mi je sto tadasnja a i sadasnja politicka elita nije smela da podeli Kosovo. Sada bismo bili na pragu Unije,kao i Hrvatska. Jedino dobro u Tadicevoj politici je sto nema sukoba,propagira mir. Ali mir mora da dolazi kao posledica resenja ekonomskih problema,ne da sam sebi bude cilj. Upravo se vracamo na reci pokojnog premijera: 'Srbija mora pre svega hitno ekonomski da jaca.Sva energija mora da bude usmerena u tom pravcu'. Sto se Kosova tice,covek je hrabro govorio:'Ako moras da progutas zabu,progutaj je odmah!Ako moras da progutas mnogo zaba,progutaj prvo onu najvecu!' (Podeli ga i krenimo dalje!).Sada smo u situaciji da izgubimo i sever. Bio je covek u pravu po pitanju mnogih stvari.Sve to potkrepljuje recenica:'Videcemo se u buducnosti'. Postavlja se pitanje da li sada ima te energije koje je bilo? NE. Da li ima tog optimizma i vere da cemo krenuti napred? NE. Da li se sadasnja politicka situacija moze opisati recima: NEIZVESNOST I MRCVARENJE? DA. Da li je Pop koji za 2 mandata nije nista uradio naslednik te velike energije? NE,NITI CE IKADA BITI. Da li ova mlada ekipa LDP-a nudi nesto bolje od dna na koje nas je u Majdanpeku doveo DS? DA,SVAKAKO! Iz tog razloga zelim da podrzim Acu i njegov TIM. A sto se tice sadasnje vlasti na lokalu,morala bi da nam da odgovore na sledeca pitanja: 1.Da li je jezero ocisceno? 2.Zbog cega se u centru grada ljudi greju drvima(ruglo) 3.Zbog cega nije resen problem vodosnabdevanja? 4.Kako je moguce da ne postoje ravnomerna ulaganja u opstini? 5. Sta je sa industrijskom zonom? 6. Zasto ni 1 investitor nije doveden? 7. Zasto gradjani Majdanpeka na 42 ' nemaju bazen, a na -10 skijanje? 8. Sta su ucinili da ne budemo 3 opstina u Srbiji po broju odseljenih ljudi?
16.12.2011. 22:53:06
Ljuboja
Preokret ideja od koje zavisi budućnost mladih u našem Majdanpeku.
Mladima se mora obezbediti da u gradu u kome su rođeni pronađu smisao za svoj život. Pozivam sve generacije da nađu zajednički jezik i ono što nas spaja, a toga će biti sve više ako budemo mislili na poboljšanje kvaliteta života u našem Majdanpeku.
17.12.2011. 00:57:46
zakon
@zakon,ne radi se ovde i sada vise,bar sto se tice Majdanpeka,ni o Cedi ni LDP-u,ni o SNS,DS,SPS,radi se O NAMA I NASOJ DECI,zasto smo tako proklet narod da kada mrzim Petra mrzim i Sv.Petra pa makar na svoju stetu.Govorio sam o VELIKOJ CINJENICI da se oko dr.LJuboje okupila zaista gotova sva majdanpecka intelegencija koja se vratila u Majdanpek koji su razni OPSTINARI i OO SRS unistili do tuge.Ja o ovima necu da prljam jezik da bi odgovorio kada im je palac paraf a skola Baba Roga bila i ostala.Elem,nasa deca mogu osetiti efekte ove okupljene pameti i zbog toga ih treba podrzati a ne zbog njih,oni mogu sebe zbrinuti gde hoce i u Srbiji i u Evropi,a mi ce mo ostati ovde da slusamo nebuloze kojekakvih.
17.12.2011. 11:09:04
OO SRS D. Milanovac
@ljuboja
pa dobro onda da čujemo od tebe ko je rasformirao OO LDP u Milanovcu?
17.12.2011. 11:17:55
OO SRS D. Milanovac
@molim lepo
nisi shvatio suštinu. Niko se ne plaši LDP-a jer za to nema ni razloga, niti će oni da ostvare neke značajne rezultate, poenta je u tome da to nije LDP već DS u drugačijem dresu. I ako je DS "do juče" imao podršku 20% građana a LDP 5% sad će se samo promeniti raspodela tih 25% i recimo možda LDP osvoji 7% a DS 18%, . Suština je u tome da se ponovo građani lažu i njima manipuliše da ovaj i ovakakav LDP nudi nešto drugo i bolje iako su to isti ljudi koji su i u DS-u nudili pa nisu ništa ostvarili. Po mom mišljenju najbolje bi bilo da sledeću koaliciju na vlasti čine DS; SNS i LDP , pa da pokažu jednom koliko su isti i koliko su pogubni za državu. Na lokalu bi to bio katastrofalno rešenje i opština bi bila uništena u roku od 6 meseci i tad bi narod valjda jasno video ko su oni. Po informacijama od još pre 2 godine, tako će i biti. Sledeću vlast će činiti DS i SNS a bilo bi dobro i LDP, po istim informacijama ta vlast će trajati oko 6 meseci. Videćemo da li su informacije tačne.
Ne znam što me ovo LDP podseća na LSD?
17.12.2011. 11:25:34
OO SRS D. Milanovac
@molim lepo
još jedna stvar. Kažeš ovi iz LDP se komentarišu kao da su na vlasti. Pa i jesu, jer recimo u savetu mesne zajednice D. Milanovac je na izbore izašao DS, LDP, SRS, I neke grupe građana. Od 11 članova saveta svih 11 je narod izabrao članove DS-a , ni jednog iz LDP -a, što govori o popularnosti te stranke u veme lokalnih izbora. E sad je od tih 11 članova u LDP prešlo najmanje 4 koje ja znam, na čelu sa predsednikom i sekretarom MZ , a mislim da ih je i više prešlo u LDP i sad savet MZ D. Milanovac ima u sastavu članove DS-a i LDP-a. Zar to nije vlast?
Predsednik MZ D. Milanovac i sekretar, jedine plaćene funkcije, su članovi LDP-a.
17.12.2011. 12:30:50
Ljuboja
Po statutu LDP odbor moze raspustiti regionalni menadzer, ili predsednistvo LDP... U ovom slucaju to je ucinio regionalni menadzer, i u potpunosti je ispostovana procedura... A LDP je jedina politicka opcija u kojoj se jasno i dosledno postuju vrednosti demokratije...
17.12.2011. 12:45:35
@Zakon
Ja nikoga ne mrzim. Bas zato sto se radi o NASOJ DECI ne mogu da podrzim stranku koja najmanje od svih stranaka na politickoj sceni ima nameru da nos turi van Beograda. Ako uz to znamo da se skoro nijedna stranka, osim onih par ''lokalpatriotskih'' a koje se opet bave samo svojom prcijom, nesto bas ne bavi ''unutrasnjom Srbijom'', onda je jasno da LDP vodi u nebrizi za lokal u prilicno jakoj konkurenciji. Pomoc koju ce imati od Cede u borbi za bolji Majdanpek je poneki Milojko Pantic koji ce doci da nam kaze da je sramota sto skijaliste ne radi, kao da mi to ne znamo i sami. Ili poneki seminar na kome ce predavac iz BG-a da uzme ozbiljnu kintu a nama da proda pricu o tome kako se koristi solarna energija ili kako se gaje puzevi. Mene zanima ko ce da napravi put do Kuceva, da ponudi ozbiljne stimulanse malim privrednicima, da resi korupciju, da suzbije narkomaniju, pohapsi dilere i sve one koji su turili ruku u nase dzepove. A Cedine seminare iskusili smo i pocetkom dvehiljaditih. Od LDP-a i ostalih elitistickih stranaka to je sve sto mozemo da dobijemo - praznu praznu pa jos prazniju pricu.
17.12.2011. 13:38:56
X@zakon
Potpuno realan komentar.
17.12.2011. 17:26:39
@zakon
Nema od te okupljene ekipe nista, nema laba od toga, izgubljeno je to u vremenu i prostoru. Glavu dajem da od toga nema nista!
17.12.2011. 18:03:06
OO SRS D. Milanovac
@ljuboja
bilo bi lepo da čujemo i objašnjenje i razloge za raspuštanje celog LDP odbora, i ako je problem u jednom članu kako to da je raspušen ceo odbor. odbori se u svim strankama raspuštaju zbog neaktivnosti ili aktivnosti protiv interesa stranke, zanima me šta je u vašem slučaju razlog. Naravno ako nije tajna, mada ne vidim zbog čega bi bila tajna ako se ovde radi o ozbiljnoj stranci.
17.12.2011. 20:50:06
Mirko Trivunac
@Ljuboja

Opet pričaš koje kakva stvari , mislim da nisi iskren.
17.12.2011. 21:28:05
Forma demokratije
Na republickom nivou razlike izmedju DS i LDP nema.Do raskola,pre nekoliko godina,je doslo namerno kako bi isli u vise kolona i tako,kobajagi razlicitim programa,obezbedili sto vise glasaca.Npr.LDP je privukao radikalne levicare i pristalice nezavisnosti Kosova(koji smatraju da je to balans za Srbiju),okorele evropejce,pristalice neogranicenih ljudskih prava,a DS je svojim programom(laznim programom-koji ce naravno obezbediti najveci broj pristalica) i Evropa i Kosovo zadrzao najveci deo biraca od kojih bi se mnogi,da DS nema takav program,opredelili za DSS ili SNS.Prema tome,pravi program DS je u stvari program LDP,a zvanican program DS je velika obmana gradjana.DS i LDP igraju krajnje perfidno,a to se evo pokazuje i ovde na lokalnom nivou.Po meni je bilo nedopustivo da porazena frakcija milanovackog DS predje u redove LDP koji im je u Donjem Milanovcu bio velika opozicija.Dakle,Dusan Sesum a ne Aleksandar Ljuboja!
18.12.2011. 09:13:48
FIC FI RIC
Pa znate sta, kada bolje razmislim garnitura iz MZ Milanovac i nije promenila dres oni su ljudi ustvari ostali tamo gde su oduvek bili.Oni su bili u Djindjicevoj DS i danas su tu,pa necete valjda reci da su ovi DS-ovci nastavljaci Djindjicevog DS.Onaj koji je komandovao policiji sa dugim cevima ispred prvog tunela nedozvoljavajuci upravo Drasku i Zekovicima put za Beograd 5.oktobra 2000g.,a vece pre toga kao topli zec skakutao od zbuna do zbuna javljajuci toj njegovoj milosevicevoj @#$% o koloni u protestu toki vokijem,danas objasnjava znacaj i vrednost 5.oktobra.Njegov sadasnji,nazalost intelektualackoji je prodao svoju diplomu jednom polupismenom,bivsi, Trojanski konj u LDP-u D.Milanovca,takodje iz Milosevicevog SPS-a.vidi molimte,preko noci se zaljubljuje u LDP.To su PRELETACI u naj pezorativnijem smislu reci.
18.12.2011. 10:08:35
UAU
Dr.A.LjUBOJA,Prof.I.IGIC,Dip.ing.A.MITOV,Dip.ing.V.ZEKOVIC,Dip.ing.R.ZEKOVIC,Dr.B.TODOROVIC,Dr.S.KRSTIC,Dip.pravnikE.JUGOVIC,ACA REPEDZIC etnolog,Dr.S.TODOROV,I.CEPENJOR,Dr.I.VUKIC,Dip.ing.B.RISTIC,Dr.Z.TODOROVIC... Ovo je tim za svetsko prvenstvo a ne za Majdanpek. Doduse od njih mozda su jaci (oba)clanovi onog OO SRS D.Milanovac,naravno u natezanju konopca.
20.12.2011. 09:32:50
BOJAN RISTIC - JA GA ZNAM KAO PREDSEDNIK MLADIH SOCIJALISTA MAJDANPEKA
24.12.2011. 23:36:37
Majdanpecanin
@LJuboja Pusti statut i prazne price. Odgovori na pitanje. Sta se desilo sa OO LDP u Donjem Milanovcu. Zasto je raspusten. Na proslim izborima su bili veoma respektabilna snaga i to sa tendencijom da budu u vladajucim strukturama na pretstojecim izborima. Da li znas ko je diplomirani pravnik Dusan Sesum? Da li znas sta ce biti sa celim clanstvom LDP u Donje Milanovcu?
24.12.2011. 23:45:12
Majdanpecanin
@UAU Prijatelju, to dr., prof., mr. i ostalo su zvanja. I to je lepo. Medjutim shvati da je bavljenje politikom vestina. To sto LJuboja zna da da tablete za grip ili za bolove u nogama da prepise koju ampulu nema veze sa politikom. Zamislite ga pred Potparom, Popom, Slavisom Bozinovicem, Segrtom, Martinovickom... Znate gde bi mu bilo mesto? Zato, daj budi malo obazriviji kod tog svetskog prvenstva. I jedan dobar predlog, smenite Gerovku ako jos u opste ima vremena da nesto u radite za izbore.
25.12.2011. 16:51:21
OO SRS D. Milanovac
E da nije smešno neko bi pomislio da je u pitanju taktička vežba TO.
Zamislite, tvrdnju Ljuboje " ... A LDP je jedina politicka opcija u kojoj se jasno i dosledno postuju vrednosti demokratije...
Članovi saveta MZ D.M, prešli u LDP , tamo neka Gerovka , regionalni menaĐer ( glupog li naziva političke funcije) smenjuje OO LDP D.M. a onda svi članovi tog raspuštenog OO LDP prelazi u DS. Ovo je prava taktička vežba i pregrupisavanje, a mi ovde pričamo o razlikama u politici LDP-a i DS-a... i o DOSLEDNOSTI... možda i o političkom uverenju i programu ??? ,... ma o čemu je uopšte ovde reč , izgleda da se neko igra politike a veze nema šta je to ??? Trebalo bi da pitaju ove klince iz kefalice, tvrdim da oni to bolje znaju od ovih naših lokalnih "političara" peletača..... :)))))
25.12.2011. 17:58:08
UAU
@Majdanpecanin,Dragi prijatelju,uporediti Dr.Ljuboju sa jednim Popom i slicnima,je tvoja sramota a ne njegova.Takav lapsus nebi sebi dozvolio jedan nepismen,kako za sebe kaze,seljanin sa @#$%. Kao drugo,to samo govori koliko si siromasnog obrazovanja,jer to kako jedan osamnaestogodisnjak predje put od,medicinske tabule raze,do onog DR.to zna samo visoko obrazovana osoba,koja je tokom studija bar jednom bila u situaciji da bude na Medicinskom fakultetu i reski miris formalina mu se za ceo zivot ureze u secanje.Za osobu koja na najokrutniji nacin spozna sve strane zivota kroz studije medicine, reci ; gde bi se nasao pred tamo nekim polupismenim,govori o tebi i to da si tipican predstavnik srskog balkanca iz XIX veka,za koga je politika kurva.Pokusacemo da osvetlimo obraze nasih roditelja koji su nas skolovali da budemo nosioci civilizaciske ideje:DA JE POLITIKA VESTINA MOGUCEG.Ubedjen sam da ce se pravi Majdanpecani od tebe ograditi na sledecim izborima zaokruzivsi bas Dr.Ljubojin tim.
25.12.2011. 18:25:53
FIC FI RIC
Milanovacki Majdanpecaninu,preozbiljno si se shvatio.
1.Na prethodnim izborima LDP D.MILANOVAC osvojio je 24 glasova(DVADESET I CETIRI) -da ne bude zabune
2.Trojanski konj ubacen u LDP
3. Hvala na clanstvu-zbogom(cast casnim izuzecima)
4.Sto se G-dje Gerov tice,predlog je ko i "Majdanpecanin"
26.12.2011. 13:31:29
Skijas
Ljuboja,da li mozemo da dobijemo odgovor sta ste se uradili na onom sastanku koji je organiovan u "Skijalista Srbije"a tice se pomoci Rajkovu.Znate da nemamo tabac snega.ustvari nas je neispravan kao i motorne sanke.a bez toga nema nista od skijanja..Ponudili ste se u resavanju tih problema,hocemo odgovore!Konkretno!Zicara ce biti remontovana,izvodjaci radova su poceli sa osposovljavanjem,ali dzabe.Ima jos mnogo problema.Kontenjeri prave problem,posto su svi havarisani,neispravni.IMA LI POMOCI I O CEMU SE RADI.kRAJNJE JE VREME DA SE SAZNA
26.12.2011. 21:50:01
Aleksandar Ljuboja
Skijalista Srbije ce dati motorne sanke i tabac snega! Ovo sto se sada radi je urgentna pomoc, a definitivno resenje koje je postignuto je ulazak Ski centra "Rajkovo" u Skijalista Srbije... To je konkretan odgovor! :-))
26.12.2011. 21:57:04
@skijas
Alo lokalpatrioto, ljudi su usli u pricu da pomognu. Yasto to pitanje ne postavis ljudima koji su na vlasti, a ne njima.

Ovi momci su organiyovali sastanak i sve sto ti nije jasno moyes da postavis ljudima koji su bili na tom sastanku.

Odgovor na to pitanje moye da da Miomir Maric.
26.12.2011. 21:58:24
Aleksandar Ljuboja
@ Majdanpecanin

Ja cu biti sa gradjanima Majdanpeka, i zaista nemam ambicije da se nadjem u drustvu sa navedenom ekipom... Mislim da sam tu fazu prevazisao... Tamo negde na pocetku studija... A koga ce narod birati, vreme ce pokazati, ja imam svoju struku, prijatelje i manje vise neophodne stvari za pristojan zivot... Ukoliko gradjani zele da dele vlast sa drugom ekipom, pozdravicu to i cestitati... Svako ko misli dobro Majdanpeku moj je veliki prijatelj...
27.12.2011. 16:06:38
ex rukometas @skijas
Sta ti radis da dobijes odgovor i sta direktor hale radi sto se tice ove sezone?
27.12.2011. 21:03:48
skijas@ex rukometas
ja decko za razliku od tebe vec 6 meseci radim na prici "skijanje u gradu Majdanpeku".Sve ovo sto se pozitivno desava oko skijanja je delo par ljudi koji su se posvetili resavanju tog problema dok su su svi ostali bili nezainteresovani,i sete se skijanja samo kada padne sneg.Hvala na odgovoru gospodine Ljuboja,ove informacije su bile jako potrebne,s obzirom da gospodin Maric i posle ovoliko truda i pomaka sa mrtve tacke nije voljan da resi situaciju u korist skijasa.Nadamo se da ce doci do pozitivnog obrta i u tom smeru.Malo nam treba.Pozdrav za sve skijase grada Majdanpeka!!!
28.12.2011. 12:36:51
bezimeni @skijaš
pazi ti taj izraz "dečko"...a i dalje nisi odgovorio rukometašu šta ti to RADIŠ?
On te nije pitao koliko dugo ubijaš vreme, već te pitao šta ti to konkretno radiš

Gde su rezultati tog tvog "šestomesečnog" rada?

dosta je nama priče, daj ti rezultate...
28.12.2011. 22:15:55
rezultati@bezimeni
a ko si ti da se tebi neko pravda?!Digni "#$% iz te kuce i pocni da radis nesto u vezi skijanja.Svi ste vi jaki na recima a nigde VAS nema.Samo cete da se pojavite gore na stazi kada sve to krene,a nimalo se niste "oznojili" oko te price..sve cekate na gotovo.Pa prosla su ta vremena ljudi!Odavno
29.12.2011. 02:36:24
Ex rukometas@skijas
Mozes da radis i 6 godina, koji su rezultati tvog rada? Je l si glasao za samodoprinos?
29.12.2011. 13:18:07
bezimeni @rezultati
znaci samo prica i nista vise?

aj nastavite da pricate...

Koja vremena su prosla? Ti oces da kazes do ako TI nesto uradis, onda ces TI da zabranis drugima da se skijaju?

PA KO SI TO TI???
09.01.2012. 23:34:14
lokalpatriota
LDP-ovci sta bi sa ski centrom i vasom pomoci?
15.01.2012. 21:40:08
Majdan Pek
@ LJuboja, ko je taj Dusan Sesum iz Donjeg Milanovca i sta je sa nasim OO LDP Donji Milanovac. Koje tamo memadzer. Pzzz!
03.02.2012. 18:03:19
kolubarac
gospodine Ljuboja sto se tice vasih vajnih clanova, kako ih selektirate hocete da kazete po nekim visokim kriterijumima, vidi se da to vrlo lose radite mnogo vam je julovaca,espeesovaca,iko zna koliko jos pored vas sede ljudi koji su zalutali inije im jasno ni samima sa tu rade,i kada imate neku tribinu snuzdeni su a vi ih proglasavate strucnjacima oni se nelagodno osecaju,ali im malo iprija jel ih novopeceni vodj hvali.Ljudi koje ste naveli kao veliki potencijal LDPa nisu ljudi koji su iz izvrsnog odbora,neki ce vam veoma zameriti,i pustite ih da i oni ponesto kazu mada im struka bas i nije jaca strana.Kazete da ste edina opozicija cisto sumnjam jel to nepostoji.
24.03.2012. 21:24:18
svi su isti
SVI SU ISTI BREEEEEEEEEEEEEEEE